مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پویش «اهدای خون مهر فاطمی» از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از امروز ۲۶ آذرماه  در تمامی پایگاه‌های اهدای خون استان آغاز شد.

پویش «اهدای خون مهر فاطمی» در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی مهدوی ارفع اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بانوی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و به‌ منظور تأثیر در نگرش دختران و زنان نسبت به‌ ضرورت و حیات‌ بخش بودن اهدای خون پویشی تحت عنوان مهر فاطمی با شعار «بانوی ایرانی، نبض زندگی و اهدای خون» در استان خراسان رضوی و هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: این پویش تا ۱۳ دی ماه در تمامی پایگاه‌های اهدای خون انتقال خون خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی گفت: باور داریم که اگر یک زن در خانواده به جمع اهداکنندگان خون بپیوندد بر فرهنگ‌سازی این عمل انسان‌دوستانه در بین دیگر اعضای خانواده و جامعه نیز اثرگذار خواهد بود و به همین دلیل سازمان انتقال خون ایران توجه ویژه‌ای به بهبود سطح مشارکت بانوان در امر اهدای خون دارد.

مهدوی ارفع افزود: پایگاه اهدای خون حرم مطهر رضوی واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) امروز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ و همچنین پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی خیابان دانشگاه از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای پذیرش اهداکنندگان اعم از زایران و مجاوران رضوی فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.