مجری برنامه «نوسان» بیان کرد این برنامه تلاش دارد تا محتوایی نو درباره غزه ارایه دهد.

تلاش «نوسان» برای ارایه محتوای نو درباره غزه/ پنجره جدید باز کردیم

به گزارش قدس آنلاین، محمد طادی مجری برنامه «نوسان» درباره این برنامه که مدتی است با موضوع غزه از شبکه دو سیما روی آنتن می رود گفت: «نوسان» درباره فلسطین است و تیم برنامه و همه همکارانم تلاشی شبانه‌روزی دارند تا بتوانند محتوایی جذاب و نو را نمایش دهند. من هم در مقام مجری تلاش می‌کنم به فراخور این محتواها اجرایی مناسب و شایسته مخاطبان را ارایه کنم.

وی درباره مدل اجرا در این برنامه بیان کرد: اجرا در این برنامه ریتم بسیار تندی دارد چون تصمیم داشتیم فضایی متفاوت را در اجرا ارایه کنیم. با توجه به زمان کوتاه و ۲۰ دقیقه‌ای برنامه، به این نتیجه رسیدیم که همین سبک مناسب است. خط اصلی برنامه «نوسان» وابسته به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است، بنابراین با توجه به سرعتی که امروز فضای مجازی دارد پرداختن به محتوای موجود در آن هم سرعتی متناسب می‌طلبد و باید با همان سرعت حرکت کرد.

این مجری اضافه کرد: اجراهای قبلی من در برنامه هایی در حوزه فضای مجازی بود اما رویکردی متفاوت داشت. «نوسان» برای خودم دارای تجربیات و جذابیت‌های فراوانی است که به‌واسطه حضورم در آن هر شب می‌آموزم. پرداختن به اتفاقات پیرامون غزه با نگاه بین‌المللی دریچه‌های جدیدی را به روی همه ما باز می‌کند.

تلاش «نوسان» برای ارایه محتوای نو درباره غزه/پنجره جدید باز کردیم

طادی در ادامه از پیگیری سایر برنامه‌های سیما با محوریت غزه گفت و بیان کرد: حرفه من و به‌طور خاص اجرا در این برنامه به شکلی است که باید در جریان سایر تولیدات تلویزیونی باشم. البته نه به‌طور کامل و خیلی ریز اما کلیتی از آنها را پیگیری می‌کنم. همه همکاران ما در تلویزیون و حتی رادیو و سایر رسانه‌های تصویری تلاش به‌سزا و ویژه‌ای در این زمینه داشته‌اند.

مجری برنامه «نوسان» درباره بازخوردهای این برنامه بیان کرد: بنا به اعلام سازمان صدا و سیما این برنامه جزو برنامه های پربیننده ویژه فلسطین و غزه است. حضور در برنامه‌ای با این مشخصات که خوشبختانه مورد توجه بینندگان هم قرار گرفته، به همان اندازه که خوشایند است، سختی هم دارد. سختی از این حیث که قطعاً مسئولیت سنگینی برعهده من و همه عوامل برنامه است. خداراشکر این برنامه با بخش‌هایی که دارد توانسته تا حد زیادی نظر بینندگان خود را جلب کند.

وی درباره زنده بودن برنامه و اینکه چقدر دستش در اجرا باز است، گفت: بدون شک اجرای برنامه زنده حساسیت‌های خاص خود را دارد اما ارتباط مستقیم با مخاطب از حساسیت‌های آن جلوتر است. من در این برنامه با وجود ریتم تند و فرصت کوتاهی که دارم، در بیان موضوعات و توضیح برای هر ویدیو، خبر و … دستم باز است. همه همکاران من در جلسات روزانه و مداومی که داریم، به وجوه مختلفی توجه دارند و آنها را مدنظر قرار می‌دهند، با این حساب اشراف خوبی به محتوای برنامه وجود دارد. البته این نکته را هم باید بگویم که مدیران شبکه و تهیه‌کننده به من اعتماد داشته‌اند و همواره حامی من و همه همکارانم هستند.

طادی بیان کرد: این برنامه درعین اینکه نیازمند انرژی، حرکات و بیان نکات ویژه‌ای است اما با ضرب‌آهنگ بالایی که دارد ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده است. نمایش حمایت‌های مردمی و بعضاً چهره‌ها در حوزه‌های مختلف، پنجره‌ای جدید از نگاه جهانی به فلسطین را برای ما باز کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.