سازمان گزارشگران بدون مرز ضرب و شتم عکاس خبری خبرگزاری آناتولی توسط پلیس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

واکنش گزارشگران بدون مرز به ضرب و شتم خبرنگاران توسط پلیس اسرائیل

سازمان گزارشگران بدون مرز با محکوم کردن ضرب و شتم «مصطفی الخروف» عکاس خبری خبرگزاری آناتولی توسط پلیس رژیم صهیونیستی، خواستار پایان خشونت علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی شد.

گزارشگران بدون مرز طی بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که دو روزنامه‌نگار فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند که وضعیت یکی از این افراد وخیم است.

در بیانیه فوق تاکید شد: خواستار پایان خشونت بدون وقفه علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی هستیم.

این نهاد همچنین تصاویر مربوط به ضرب و شتم الخروف را نیز به نقل از رسانه‌های ترکیه منتشر کرده است. در پیام گزارشگران بدون مرز با اشاره به وحشتناک بودن ضرب و شتم مصطفی الخروف از سوی پلیس رژیم صهیونیستی ، تاکید شده که این سی و هفتمین حمله به خبرنگاران عرب از زمان آغاز جنگ است.

گفتنی است پلیس رژیم صهیونیستی جمعه گذشته مصطفی الخروف عکاس خبری خبرگزاری آناتولی در قدس شرقی اشغالی را هنگام انجام وظیفه به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و او در بیمارستان بستری شد.

این حادثه زمانی رخ داد که گروهی از فلسطینی‌ها به‌دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط نظامیان صهیونیست برای نماز جمعه در مسجد الاقصی، برای اقامه نماز در منطقه وادی الجوز در نزدیکی مسجد الاقصی جمع شده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.