سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه به حضور در ایران واکنش نشان داد.

سرمربی فوتسال روسیه: تیم ایران یکی از بهترین تیم‌های دنیاست

 نشست خبری بسوزو زوئیدزه  سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه قبل از بازی با ایران اظهار داشت: خوشحالیم که ایران هستیم با رفتار خوب محترمانه مردم لار مواجهه شدیم.
 
وی گفت: خیلی خوشحالم که میهمان مردم سنتی ایران به خصوص مردم لار هستیم. به طور تخصصی ۱۰ سال است که تیم ایران می‌شناسیم ایران یکی از بهترین‌های دنیاست. امیدواریم بهترین نتیجه را از این تورنمنت بگیریم. ما  ناراحتیم که از مردم روسیه دوریم اما ایرانیان کنار ما هستند و خوشحالیم.

سرمربی روسیه در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه ارزیابی شما از تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۴ چیست و چه شد که دعوت ایران را پذیرفتید تا در این تورنمنت حاضر شوید گفت: به خاطر سال ۲۰۱۶ که ایران تیم ملی برزیل  را در جام جهانی شکست داد و ایران نشان داد که تیم قدرتمندی دارد البته ما هم روسیه هستیم و در حال پیشرفتیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری فارس درباره اینکه آیا روسیه با بازیکنان اصلی  به این تورنمنت آمده است افزود: همه  بازیکنان ما سطح بالایی دارند و همه یکدست و همیشه آماده هستیم. تیم روسیه در حال تغییرات و جوانگرایی است. به تیم ملی احترام می‌گذاریم. ایران قدمت زیادی دارد و تیم ملی این کشور مربی و بازیکنان بزرگی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.