در حالی که درگیری های شدیدی در جنوب نوار غزه میان نیروهای فلسطینی و متجاوزان در جریان است ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت تعداد دیگری از عناصر خود در این درگیری ها اذعان کرد.

درگیری شدید مبارزان فلسطینی با متجاوزان در محور جنوبی غزه

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای مقاومت فلسطین به مبارزات خود علیه اشغالگران صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه ادامه می دهند.

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که درگیری های شدیدی میان این نیروها و متجاوزان صهیونیست در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در جریان است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز به نقل از ارتش این رژیم اذعان کردند که دست کم چهار تن از نظامیان صهیونیست در جریان درگیری های زمینی با نیروهای مقاومت در جنوب نوار غزه به هلاکت رسیده اند و تعدادی نیز به شدت زخمی شده اند.

این در حالی است که بنا به اذعان این رسانه ها آمار نظامیان به هلاکت رسیده و یا زخمی شده در درگیری های نوار غزه بسیار بیشتر از آن چیزی است که منابع رسمی اعلام می کنند.

در همین خصوص روزنامه عبری زبان هاآرتس در تحلیل وضعیت درگیری‌ها در نوار غزه نوشت: امپراتوری تونلی حماس در غزه یکی از پیچیده‌ترین چالش‌های ارتش اسراییل در جنگ محسوب می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: نیروهای حماس هر روز برای نیروهای اسراییلی کمین می‌کنند و منتظر لحظه‌ای هستند که از زیرزمین بیرون بیایند و با شلیک گلوله موشک‌های ضدتانک و وسایل انفجاری افسران اسراییلی را غافلگیر کنند.

باوجود آنکه محافل غربی بارها از ایده ناممکن غرق‌کردن تونل‌های حماس صحبت کرده‌اند تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت احارونوت اذعان کرد حتی این کار هم در درگیری‌های زیرزمینی برتری حماس را برهم نمی‌زند و حماس همچنان دست برتر را در غزه دارد.

صهیونیست‌ها نام دیگر محله شجاعیه در نوار غزه را «کابوس» گذاشته‌اند و هر زمان که نبرد به آن منطقه می‌رسد منتظر تکرار شکست ۲۰۱۴ هستند. در روزهای گذشته هم با تکرار این سناریو ده‌ها نظامی صهیونیست در نزدیکی ورودی تونل‌های حماس کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.