رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی‌ماه با حضور گسترده میدانی مردم، تفرقه افکنی دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کرد.

حماسه نهم دی‌ماه تفرقه افکنی دشمنان را خنثی کرد

به گزارش قدس انلاین،  حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز دوشنبه در نشست بزرگداشت حماسه نهم دیماه استان مرکزی در اراک، افزود: برخی از ایام در تاریخ هر کشوری به خاطر خاص بودن، از اهمیت ویژه برخوردار است که حماسه نهم دی‌ماه‌ در ایران اسلامی یکی از این رویدادها است.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم در این روز با بصیرت وارد میدان شدند و توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند و این روز برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: امسال در آستانه چهاردهمین سالگرد نهم دیماه قرار داریم که تقارن با اغتشاشات سال گذشته دارد و می‌تواند بازگو کننده بصیرت افزایی باشد.

حجت‌الاسلام خلیلی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا در سایه ناامنی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند که همه باید مراقب و هوشیار باشند.

وی، به سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها در سیزده دی‌ماه پیش‌رو است که نتیجه میدان داری این سرباز اسلام، امروز در طوفان الاقصی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: سخنران گرامیداشت نهم دیماه اراک، معاون پارلمانی رییس جمهور و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حجت‌الاسلام خلیلی اظهار کرد: تجمع مردم اراک برای حمایت از مردم مظلوم غزه در چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۵ در پیاده راه امیرکبیر برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، بسیاری از چالش‌های امنیتی را حل می‌کند که نمونه برجسته آن حماسه نهم دی‌ماه در سال ۸۸ بود.

محمدامین باقری افزود: برگزاری مراسم نهم دی‌ماه باید توسط مردم برگزار شود و اهداف این روز به نسل جوان بیش از پیش بازگو شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.