تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار دوستانه خود مقابل تیم روسیه، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا، به برتری ارزشمند سه بر ۲ دست یافت.

پیروزی ارزشمند فوتسال ایران مقابل قهرمان اروپا؛ تزارها در لار تن به شکست دادند

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران امروز در اولین دیدار دوستانه خود از ساعت ۱۹ در سالن طوبی شهرستان لار در استان فارس، به مصاف روسیه رفت.

هواداران فوتسال از گوشه و کنار استان فارس از این بازی استقبال خوبی به عمل آورده و بیش از ۶ هزار تماشاگر با حضور در سالن طوبی به تماشای بازی دوستانه ایران و روسیه نشستند.

تیم فوتسال ایران تحت هدایت وحید شمسایی توانست با ارائه یک بازی هدفمند و قابل قبول مقابل تیم قدرتمند روسیه یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

ملی‌پوشان ایرانی این بازی را با نتیجه سه بر ۲ به سود خود خاتمه دادند. مهدی کریمی(۲گل) و علی اصغر حسن‌زاده گلزنان تیم ملی کشورمان برابر روسیه بودند.

این بازی تماشاگران ویژه‌ای داشت؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال، علاءالدین بروجردی رئیس سابق کمسیون ملی مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان فرماندار لارستان، سید محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی کویت و تعدادی از پیشکسوتان همچون حسین شمس و علی صانعی با حضور در سالن طوبی نظاره‌گر اولین دیدار دوستانه ایران بودند.

در ابتدای این مسابقه هر دو تیم از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند و در ادامه حاضران در سالن به سرود ملی دو کشور ادای احترام کردند.

حدود ۵۰۰ نفر از بانوان نیز برای تماشای این بازی در سالن حضور پیدا کردند. همچنین هواداران حاضر در سالن با شعار وحید آقای گل به شدت سرمربی تیم فوتسال را مورد حمایت قرار دادند.

دیدار دوم تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه فردا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.