معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: طرح محدوده منفصل قرقی و مهرگان طی یک ماه گذشته در کمیسیون ماده ۵ مصوب شده بود و بخش‌هایی از این محدوده که با توجه به تدقیق طرح باید به محدوده طرح افزوده می‌شد در شورای برنامه ریزی استان مطرح شد.

طرح قرقی و مهرگان در شورای برنامه ریزی خراسان رضوی مطرح شد

به گزارش قدس خراسان، جواد اصغری با بیان اینکه طرح محدوده منفصل قرقی و مهرگان طی یک ماه گذشته در کمیسیون ماده ۵ مصوب شده بود و بخش‌هایی از این محدوده که با توجه به تدقیق طرح باید به محدوده طرح افزوده می‌شد در شورای برنامه ریزی استان مطرح شد، اظهار کرد: این طرح با رویکرد پاسخگویی به تمامی شهروندان تهیه شده و با این رویکرد، تدقیق محدوده ابلاغ شده توسط شورای عالی شهرسازی در طرح تفصیلی، نهایتا محدوده‌های بلافصل محدوده قبلی که دارای سابقه درخواست‌های پاسخگویی در گذشته بوده‌اند به محدوده افزوده و برای تصویب به کمیسیون ماده ۵ و شورای برنامه ریزی استان ارسال شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد تصریح کرد: تدفیق و افزایش محدوده قرقی و مهرگان و در نهایت تعیین تکلیف این محدوده کمک شایانی را جهت تسهیل پاسخگویی به شهروندانی که در این محدوده ساکن هستند می‌کند.

وی افزود: طبق قانون طرح باید به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال و بعد از ابلاغ توسط این شورا شهرداری می‌تواند بر اساس ابلاغیه جدید به شهروندان پاسخگویی کند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.