رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن گفت: مادر شهید علی اکبر صادق پور در سن ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست و در جوار فرزندش در روستای زیرک آباد بردسکن به خاک سپرده شد.

مادر شهید علی اکبر صادق پور به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش قدس خراسان، علی نخعی اظهار کرد: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن افزود: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم فاطمه عظیمی مادر گرامی شهید معزز «علی اکبر صادق پور» را به خانواده  شهید و مردم شهید پرور شهرستان بردسکن تسلیت عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: بی‌ شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش این بانوی ارجمند در راستای تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌ بدیل است.

نخعی گفت: مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کرد و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس بسیار غم‌ انگیز است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن افزود: این مادر شهید در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سن ۸۵ سالگی براثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.