جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این توانمندی پهپاد کرار یکی از بازوان پرتوان پدافند هوایی است گفت: پدافندهوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است.

پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از دفاع هوایی دست پیدا کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمالغرب از آمادگی دفاعی و قسمت‍های مختلف گروه پدافندی شهید نجیب و سایت ملاولی ارومیه بازدید و آمادگی دفاعی و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

سرتیپ الهامی در این بازدید گفت: پدافند هوایی در مسیر افزایش اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، گام‌های بزرگی را در عرصه دفاع هوایی کشور برداشته است.

وی با بیان اینکه پهپادهای ایرانی، نیروهای فرامنطقه‌ای را با چالش‌های جدیدی مواجه کرده است، افزود: هواپیمای بدون سرنشین کرار یک پرنده کم نظیری است که به همت متخصصان جوان ایران اسلامی طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته است و امروز یکی از بازوان پرتوان پدافندهوایی ارتش است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ادامه داد: پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است که قادر است هر نوع پرنده متخاصم را مورد هدف قرار دهد.

سرتیپ الهامی درباره جنگ غزه و رژیم صهیونیستی گفت: طوفان الاقصی روح جدیدی را در محور مقاومت دمید و این عملیات بزرگ، پوشالی و سست بودن رژیم غاصب و جعلی صهیونیست را به جهانیان نشان داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.