قیمت دلار در جریان معاملات امروز 29 آذرماه، نسبت به روز معاملاتی گذشته با کاهش مواجه شد.

کاهش ادامه‌دار قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

به گزارش قدس آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۴۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۳۸ تومان کشف قیمت شد.

دلار در ‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۴۲ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۱۴۴ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۹۲ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک هفته گذشته کاهشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار با کاهش ۳۰۰ تومانی روبرو شد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۱۰۵ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۹ میلیون تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۱۶۵ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۱۵ صدم درصدی، ۲۰۳۶ دلار است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.