مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به اینکه سفر نخست رئیس جمهور دستاوردهای بسیاری را در حوزه‌های راه و مسکن برای استان داشته است، افزود: همزمان با شب یلدا ۳۳۵۴ واحد مسکونی شهری و روستایی گلستان تحویل متقاضیان می‌شود.

تحویل ۳۳۵۴ واحد مسکونی گلستان در شب یلدا

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ملک با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان حدود ۱۷۸ هزار میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: از این رقم ۹۵ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و ۸۲ هزار میلیارد ریال شروع عملیات اجرایی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در قالب اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن، یک هزار و ۸۵۴ واحد شهری و هزار و ۵۰۰ واحد روستایی تکمیل شده و همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: عملیات احداث ۱۰ هزار و ۷ واحد مسکونی «۵ هزار واحد شهری و ۵ هزار و ۷ واحد روستایی» در این سفر آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از توسعه، تعریض و بهسازی ۱۵۷ کیلومتر راه‌های استان خبر داد و افزود: در اقصی نقاط گلستان ۵۷ کیلومتر تأمین روشنایی در راه‌های اصلی و فرعی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه طی مدت دو سال گذشته در حدود ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان گلستان عملیات ترمیم روکش آسفالت انجام شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با سفر دوم رئیس جمهور توسعه ۱۵۷ کیلومتر از راه‌های استان و ۳ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن شهری و روستایی افتتاح خواهد شد.

ملک با بیان اینکه علاوه بر معاونین وزیر، «حسین مذنب» مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در میز ارتباطات مردمی و دستگاه‌های اجرایی تحت عنوان «طرح ملی خدمت می‌دانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی هم استانی‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه تدوین شده نماینده تام الاختیار وزیر آماده رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در ۳۰ آذر ماه به گلستان سفر می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.