رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات دیروز خانه مطبوعات استان مانند ۱۳ استان دیگر کشور که به صورت همزمان در حال برگزاری بود به حد نصاب نرسید.

انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی به حد نصاب نرسید

به گزارش قدس خراسان، محسن سمیع اظهار کرد: انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی دیروز ۲۸ آذرماه به صورت الکترونیک و با حضور هیات رئیسه مجمع عمومی خانه برگزار شد که زمان برگزاری رسمی آن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر بود و مدت برگزاری آن تا ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه تمدید شد.

رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در زمان رای گیری ۴۱۲ نفر حق رای داشتند که از این تعداد تنها ۱۹۶ نفر معادل ۴۸ درصد رای خود را ثبت کردند و تعداد رای‌های ثبت شده به بیش از ۵۰ درصد از کل رای دهندگان نرسید.

وی گفت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی سه هفته بعد دوباره برگزار می‌شود و طبق روال قبلی، فراخوان این انتخابات منتشر شده است و نامزدها می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند و پس از ثبت نام نامزدها و اعلام نتیجه بررسی آنان، مهلتی برای اعتراض داده خواهد شد.

سمیع افزود: لازم است اعضای خانه مطبوعات در مهلت باقیمانده تا برگزاری انتخابات به پروفایل خود در سامانه خانه مطبوعات مراجعه و مواردی که در اساسنامه ذکر شده است را لحاظ و اطلاعات و مدارک خود را براساس آن روزآمد کنند.

رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: طی سه هفته باقیمانده تا آغاز برگزاری دومین انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی این اداره کل برای پالایش اعضا اعم از نوع رسانه، مدارک و فعالیت مطبوعاتی آنان اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: در انتخابات دیروز هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی گزارش یک ساله عملکرد هیات مدیره فعلی خانه مطبوعات استان در نشست مجمع ارایه شد و بازرسان خانه مطبوعات استان گزارش یک ساله را تایید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.