معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری از سفر آیت‌الله رئیسی به استان گلستان برای افتتاح چندین طرح و پروژه مهم‌ و راهبردی و دیدار با مردم این دیار در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

مهمان یلدایی گلستان‌نشین‌ها؛ رئیس جمهور فردا به استان گلستان سفر می‌کند
به گزارش قدس آنلاین محسن منصوری ضمن اعلام این خبر، به تشریح اقداماتی که در جریان سفر رئیس جمهوری به استان گلستان رقم می خورد، پرداخت.

بهره برداری بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی، افتتاح طرح های مختلف اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۸۷۰۰ میلیارد تومان، آغاز به کار رسمی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان بعد از سالها انتظار، برگزاری جشن احیای ۱۲۸ واحد اقتصادی و صنعتی راکد و نیمه فعال، افتتاح پروژه های متعدد حوزه حمل و نقل و زیر ساخت های جاده ای با اعتبار بیش از ۴۵۰۰ میلیارد تومان و افتتاح و تحویل ۳۵۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان از جمله اقداماتی است که به گفته منصوری در این سفر انجام می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین آغاز عملیات اجرایی لایروبی خلیج گرگان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل و کسب و کارها به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان و افتتاح پروژه های مختلف آبرسانی، تصفیه خانه ها و برق رسانی با اعتبار ۵۰۰۰ میلیارد تومان را از دیگر اقداماتی برشمرد که در جریان سفر آیت الله رئیسی به استان گلستان محقق می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.