آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز پنجشنبه در هوای سرد پاییزی برای دیدار با مردم گرگان وارد خیابان شهدای این شهر شد و مورد استقبال گرم و پرشور مردم قرار گرفت.

استقبال پرشور گرگانی ها از رییس جمهور

به گزارش قدس آنلاین،  گلستانی‌ها که از شهر و روستاهای این استان خود را به گرگان رسانده‌اند از ساعت‌ها در اشتیاق دیدار با رییس جمهور هستند.

ترکمن‌های ساکن شهرهای بندرترکمن، گمیشان گویی بیش از بقیه گلستانی مشتاق دیدن رییس جمهور هستند تا از او برای لایروبی خلیج گرگان وعمل به وعده‌ای که در ابتدا ناممکن می‌نمود تشکر کنند.

بازشدن راه ارتباطی خلیج گرگان با دریای خزر، مشاغل نابود شده ساکنان این شهرها را احیا کرد و علاوه برآن با پرآب‌شدن خلیج گرگان، پای گردشگران بار دیگر به این شهرهای ساحلی باز خواهد شد.

کاغذنوشته های گلستانی های حکایت از گسترده بودن مورد توجه ساکنان این کهن دیار است. یکی بازشدن گره مجتمع پتروشیمی را می‌ستاید، دیگری از رییس جمهور برای اجرای طرح گردشگری آشوراده تشکر می‌کند. چند نفر هم بنری با موضوع تشکر از آیت الله رییسی برای حل مشکل آب روستای خود در بندرترکمن روی دست بلند کرده‌اند.

خانم جوانی فریاد می‌زند « ممنونم آقای رییسی که ما رو خونه‌دار کردی» صدای او در همهمه بی‌اندازه مردم به گوش رییس جمهور نمی‌رسد اما خوشحالی در چهره این بانوی ترکمن در حال موج‌زدن است.

ماشین رییس جمهور در مسیر رسیدن به مصلی که قرار است آنجا برای مردم گلستان صحبت کند به کندی حرکت کرده و در لحظاتی به دلیل هجوم مردم برای دیدار رییس جمهور ازحرکت باز می‌ایستد.

قرار است تا دقایقی دیگر آیت الله رییسی در مصلی جمعه گرگان برای مردم سخنرانی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.