نایب رییس شورای شهر مشهد گفت: یکی از اهداف مهم نمایشگاه مدیریت شهری می‌تواند انتقال تجربه، دانش، ابزارآلات و تخصصی باشد که در شهر مشهد طی سالیان طولانی شکل گرفته و در اختیار کشورهای دوست و برادرمان عراق و افغانستان و سایر کشورهای همسایه قرار بگیرد. 

نمایشگاه مدیریت شهری راهی برای انتقال تجربیات به کشورهای همسایه است 

به گزارش قدس خراسان، ایمان فرهمندی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد اظهار کرد: مشهد به عنوان یک شهر پیشرو از بسیاری از شهرهای منطقه جلوتر است.

نایب رییس شورای شهر مشهد بیان کرد: مشهد به عنوان یک کلان شهر، مانند همه شهرهای دیگر با مسائل مختلفی در حوزه‌ ارائه خدمات به مردم مواجه است که در طول سال‌های متمادی از ابزارهای مختلف، تخصص متخصصین و تجربه صنعتگران استفاده شده است. 

وی ادامه داد: لازم به یادآوریست همچنین در کنار دانش فنی و تخصص و تجربه‌ای که در شهر شکل گرفته است راه حل‌هایی برای مسائل شهر پیدا شده است که خوشبختانه مشهد را به عنوان یک شهر پیشرو از بسیاری از شهرهای منطقه جلوتر معرفی  کرده است. 

فرهمندی با اشاره به این نکته که خوشبختانه نمایشگاه فرصتی را برای مدیران شهر مشهدایجاد کرده است تا با ابزار آلات و راهکارهای جدید برای حل مسائل شهری آشنا شوند، بیان کرد: از طرفی برگزاری این نمایشگاه باعث شده است متخصصین با مسائل جدیدی که در شهر بروز می‌کند، آشنا شوند و همچنین خوشبخنانه فضایی برای بهره‌گیری و دانش افزایی برای همه افرادی مهیا شده است. 

نایب رییس شورای شهر مشهد افزود: لازم به یادآوریست مسائلی که در شهرهای بزرگ وجود دارد مشابه هم است و امروز میزبان شهرداری‌های شهرهایی هستیم که در مسیر توسعه خودشان قرار دارند. مسیری که مشهد سال‌ها پیش آن را طی کرده است اما مسائل شان بسیار شبیه مسائلی است که ما در دهه‌های گذشته با آن مواجه بودیم.

وی تاکید کرد: به طور قطع تجربه مشهد برای آنها حائز اهمیت است و آن‌ها می توانند از این تجربیات استفاده کنند که یکی از اهداف مهم این نمایشگاه نیز می‌تواند انتقال تجربه، دانش، ابزارآلات و تخصصی باشد که در شهر مشهد طی سالیان طولانی شکل گرفته است و می‌تواند در اختیار کشورهای دوست و برادرمان عراق و افغانستان و سایر کشورهای همسایه قرار بگیرد. 

نایب رییس شورای شهر مشهد اظهار کرد:  امیدوارم و آن‌ها می‌توانند مسیر توسعه شهری را با مسیر ارائه خدمات شایسته به شهروندانشان با سرعت و باکیفیت بهتری انجام دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.