رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۰۰ بسته غذایی ویژه یلدا توسط این شورا در بین گروه‌های مختلف نیازمندان در مشهد توزیع شد.

بسته‌های یلدایی برای گروه‌های نیازمند در مشهد توزیع شد

به گزارش قدس خراسان، آرزو حیدریان اظهار کرد: این بسته‌های غذایی هر کدام با ارزش بیش از هشت میلیون ریال حاوی مواد غذایی مانند میوه، تنقلات، رب، ماکارونی، برنج، پوشاک، حبوبات و آجیل است.

رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی بیان کرد: بسته های یلدانه همراه با اجرای برنامه های شاد و آموزشی در مدارس کم برخوردار، خوابگاه‌های دخترانه و در برنامه هایی با حضور زنان سرپرست خانوار و مادران معلول در مشهد توزیع شده است.

به گفته وی، علاوه بر این بسته های یلدانه در بین نیازمندان چند شهرستان دیگر خراسان رضوی از جمله کلات، فریمان و بردسکن نیز توزیع شده است.

حیدریان بیان کرد: اهدای هدایا به کودکان بیمار، برگزاری جشن‌های مربوط به اعیاد مختلف در خانه‌های ایتام، برگزاری تورهای زیارت، نشاط و سلامت ویژه سالمندان، تهیه دارو و پرداخت هزینه‌های درمان جهت کودکان با نیازهای ویژه و دارای ناهنجاری‌های بدو تولد و همچنین برپایی همایش‌های آموزشی و سلامت محور از دیگر فعالیت‌های این شورا به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.