دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران برگزار شد.

لیگ برتر بسکتبال| ادامه صدرنشینی ذوب‌آهن و پیروزی کاله و طبیعت

به گزارش قدس آنلاین، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران دیروز پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه با برگزاری ۵ دیدار دنبال شد.

در اولین دیدار این هفته، تیم پالایش نفت آبادان مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۷۹ بر ۶۳ این دیدار را واگذار کرد. جمال جونز از ذوب آهن با ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر دیدار هفته دهم، تیم‌های طبیعت تهران و لیموندیس شیراز به رقابت پرداختند. طبیعت در این دیدار با برتری ۷۴ بر ۷۱ به پیروزی رسید. محمد شهریان با ۱۷ امتیاز، ۵ توپ ربایی، ۴ پاس گل و کاریی ۲۱ بهترین بازیکن بود.

تیم رعد پدافند هوایی مشهد در هفته دهم مقابل تیم مهرام با نتیجه ۹۲ بر ۶۴ مغلوب شد. آنوسیکه با ۲۱ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۳۵ بهترین بازیکن شد.

دیدار تیم‌های صنعت مس رفسنجان و کاله با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به سود کاله به پایان رسید. نصرت یازرلو با ۱۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کاریی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های فولاد هرمزگان و صنعت مس کرمان در آخرین دیدار هفته دهم به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با برتری ۷۵ بر ۷۲ به نفع مس کرمان شد. مهدی اسماعیلی با ۱۱ ریباند، ۴ پاس گل، ۴ بلاک و کارایی ۲۰ بهترین بازیکن شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.