وزیر اقتصاد و دارایی که رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند در حاشیه بازدید از ساحل بندرگز با خواهران چهارقلوی بندرگزی دیدار کرد و وعده‌ داد مشکلات این خواهران ۱۵ ساله را برطرف کند.

وعده وزیر اقتصاد برای حل مشکلات خواهران چهارقلوی بندرگزی

احسان خاندوزی امروز جمعه در بازید از ساحل بندرگز در دیدار با این خانواده بیان کرد: این خانواده که دختر چهار قلوی ۱۵ ساله دارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و مشکلات آنها بر طرف خواهد شد.

وزیر اقتصاد و امور دارایی سپس از جاده کنارگذر شرقی بندرگز، ساحل بندرگز و رودخانه نوکنده بازدید کرد.

افتتاح متمرکز چند طرح عمرانی و اقتصادی به همراه نشست با نخبگان و اقشار تاثیر گذار شهرستان بندرگز از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به گلستان برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال و شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.