معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با توجه به عنایت مقام معظم رهبری بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر از مشمولان واجد شرایط از معافیت ۳ فرزند و بیشتر در سراسر استان قم بهره‌مند شدند.

معافیت سربازی برای  ۲ هزار و ۲۰۰ پدر قمی

به گزارش قدس انلاین، محمدجواد میرزایی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با توجه به سیاست‌های تشویقی و نگاه ویژه فرماندهی معظم کل قوا به حوزه خانواده و حمایت از فرزندآوری با عنایت خاص معظم له برای افراد دارای ۳ فرزند و بیشتر معافیت از خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده که در ۸ ماه نخست سال جاری بیش از ۲هزار و ۲۰۰ نفر از معافیت مذکور در این استان بهره مند شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این معافیت تا پایان سال ۱۴۰۴ ادامه داشته و مشمولان غایب و غیر غایب دارای ۳ فرزند به شرط دارا بودن سن بالای ۴۰ سال و افراد دارای بیش از ۳ فرزند بدون دارابودن شرایط سنی در شمول مقررات مربوط به آن قرار گرفته و افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت درخواست‌های خود به دفاتر پلیس +۱۰ در شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

میرزایی افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.