بهروز رضوی، صدا پیشه و گوینده رادیو و تلویزیون، زنده یاد ناصر طهماسب را یکی از بزرگان عالم صدا برشمرد که با رفتنش، عرصه دوبله خالی تر از گذشته شد.

بهروز رضوی: ناصر طهماسب از بزرگان عالم صدا بود

به گزارش قدس آنلاین، صداپیشه نقش عبدالله بن عباس در سریال امام علی (ع) با اشاره به درگذشت ناصر طهماسب به خبرنگار ما گفت: ایشان از درجه یک های عالم دوبله و گویندگی بود . یکی از بزرگان عالم صدا بود که روی نسل های بعد از خودش و جوانها تاثیرگذار بود بویژه در جایگاه مدیردوبله پروژه های مختلف که تربیت نیرو می کرد.

رضوی با بیان اینکه سابقه همکاری مستقیم با زنده یاد طهماسب را نداشته است، افزود: با این وجود در عالم همکاری، ایشان را می شناختم و می ستودم.

وی با اشاره بارزترین ویژگی های حرفه ای این صداپیشه فقید گفت: به همه جزئیات کار صداپیشگی و گویندگی، اشراف داشت. طی دهه هایی که در این حرفه کار کرده بود به مهارت های زیادی دست یافته بود و در کار خودش استاد بی نظیری بود.

او با بیان اینکه با فقدان نسل طلایی صداپیشگان قدیمی، صدای آنها در حرفه دوبله تکرار نمی شوند، تاکید کرد: البته بهتر اینکه شبیه این صداها پیدا نشود زیرا صدا، ویژگی خاص و منحصربفردی به شمار می رود، ممکن است صدایی را تقلید کنند ولی صدای هر کسی، خاص و منحصر به اوست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.