فرمانده پلیس راه کندوان از سقوط چندین مورد سنگ از ارتفاعات محدوده کف هزار چم خبر داد و گفت این حادثه خسارت مالی و جانی نداشت اما رانندگان از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه های این جاده کوهستانی پرهیز کنند.

ریزش سنگ در جاده کندوان/ رانندگان حاشیه جاده توقف نکنند

به گزارش قدس آنلاین، کاربران جاده ای با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تغییرات ناپایدار جوی و ورزش باد و احتمال ریزش و سقوط سنگ مجدد از ارتفاعات کندوان از توقف درحاشیه این جاده کوهستانی پرهیز کنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند و جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

هواشناسی روز گذشته با اشاره به عبور متناوب امواج در تراز میانی جو، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و وزش بادها در استان مازندران هشدار داد.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

سرگرد محمد احمدی افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و رودخانه ها پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد : هم اکنون بارش خفیف باران در محدوده پل اوشن به بالادست جاده کندوان ادامه دارد و با توجه به وزش بادهای شدید از شب گذشته چندین مورد ریزش سنگ در محدوده کف هزارچم کندوان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان از کاربران ترافیک خواست قبل از حرکت در این جاده کوهستانی پرتردد کشور از وضعیت هواشناسی آگاه شوند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگر کاربران جاده ای رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.