امارات متحده عربی دعوت بریکس مبنی بر عضویت در این بلوک اقتصادی را پذیرفت و در حال حاضر، به دنبال افزایش تجارت با چین برای تبدیل شدن به یک قدرت در جهان است.

امارات و چین تجارت با ارزهای محلی را افزایش می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین، به طور خاص، هر دو کشور آماده گسترش همکاری‌های خود از طریق سرمایه‌گذاری‌های دوجانبه و همکاری برای افزایش حضور خود در جزایر اقیانوس آرام و آفریقا هستند.

علاوه بر این، این گزارش خاطرنشان می‌کند که همکاری تجاری میان دو کشور، احتمالاً به یوان چین انجام خواهد شد. از طریق این همکاری تجاری، کشورهای غرب آسیا، دروازه نفوذ به منطقه را به چین اعطا می‌کنند و این موضوع در نهایت، از سلطه غرب می‌کاهد.

امارات متحده عربی و چین به دنبال افزایش تجارت دوجانبه به ارزهای محلی هستند؛ ضمن اینکه، امارات به دنبال افزایش نقش خود در سطح جهان از طریق چنین سرمایه‌گذاری‌هایی است.

امارات متحده عربی به همراه عربستان سعودی، ایران، مصر و اتیوپی، در آغاز سال جدید میلادی به عنوان اعضای جدید، به بریکس خواهند پیوست. قرار است این کشورها با هم متحد شوند تا حضور خود را در کشورهای آفریقایی افزایش دهند. قرار است امارات متحده عربی استفاده کلی خود از یوان را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.