رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از پلمب یک واحد صنفی متخلف و کشف ۵۴ سکه جعلی با عیار و وزن کم در غالب برند معتبر در شهرستان درگز خبر داد.  

کشف ۵۴ سکه جعلی با عیار و وزن کم در غالب برند معتبر  

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که در سطح بازار تعدادی سکه ضرب شده به صورت غیر مصوب و خارج از عارف توزیع شده، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات میدانی محل فروش سکه‌های موردنظر که اغلب در غالب برندهای معتبر جعل شده و دارای وزن‌های کمتر بودند را در شهرستان درگز شناسایی کردند. 

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی واحد صنفی موردنظر را در شهرستان درگز پلمب و در بازرسی از این مکان ۵۴ عدد سکه جعلی و دارای وزن کمتر با برندهای معتبر کشف کردند. 

شفیع زاده با اعلام این که در این زمینه ۲ متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند، به شهروندان در خصوص خرید سکه توصیه کرد که در زمان خرید بایستی ضمن مراجعه به طلا فروشی های معتبر، در قبال خرید سکه حتما رسید دریافت تا در صورت هرگونه ایراد بتوانند با فاکتور اخذشده نسبت به طرح شکایت اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.