کوین یامگا با به ثمر رساندن ۱۴ پنالتی برای استقلال رکورد امید ابراهیمی را شکسته است. یامگا اما چندان به این اعداد و ارقام توجهی ندارد.

کوین یامگا: به رکوردها فکر نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، ستاره فرانسوی باشگاه استقلال درباره گلی که وارد دروازه گل‌گهر سیرجان کرد، می‌گوید:« باید بازی را می‌بریدم. بد شانس بودیم اما فکر می‌کنم یک امتیاز هم از بازی بیرون خانه امتیاز خوبی است. استقلال در سیرجان خوب و جسورانه بازی کرد و نشان داد راه امتیاز گرفتن در خانه حریفان را بلد است. ما شایسته کسب پیروزی بودیم اما همان طور که گفتم یک امتیاز هم از بازی بیرون خانه قابل قبول است».

یامگا درادامه صحبت‌هایش به یک نکته مهم اشاره کرد:« رکوردها مهم نیست. مهم موفقیت استقلال در پایان فصل است. اینکه من چند پنالتی برای استقلال گل کرده باشم مهم نیست. این اعداد و ارقام شخصی است و توجهی به آن ندارم. تمرکزم فقط روی موفقیت استقلال است و اینکه بتوانم موقعیت‌هایی که نصیبم می‌شود را گل کنم».

هافبک-مدافع استقلال درباره اینکه در پست دفاع به کار گرفته شده نیز این توضیح را داد:« هرجای زمین که بتوانم به استقلال کمک کنم دریغ نمی‌کنم. سرمربی از من خواست در دفاع بازی کنم و من هم قبول کردم. کمبودهایی داریم که امیدوارم با رسیدن بازیکنان برطرف شود. ما اتمسفر بسیار خوبی در تیم داریم. استقلال شکل خوبی در شرایط بازی دارد اما باید بهتر شویم چون رقابت با یکی، دو تیم بسیار دشوار است».

 بازیکن فرانسوی استقلال درباره اینکه تیمش چه اندازه شانس قهرمانی دارد، این جملات را به زبان آورد:« همین که در صدر جدول قرار داریم نشان‌دهنده انگیزه ما برای رسیدن به قهرمانی است. نمی‌خواهم بگویم ما شانس اول قهرمانی هستیم؛ چون تا پایان فصل زمان بسیار زیادی باقی مانده است. همان طور که سرمربی ما اعلام کرد باید تقویت شویم. در نیم فصل دوم نیاز داریم چند بازیکن به ما اضافه شوند؛ چون دیگر تیم‌ها شرایط بهتری از لحاظ بازیکن دارند و همین الان می‌بینیم وقتی دست سرمربی خالی می‌شود، ناچار است برخی بازیکنان را در پست غیرتخصصی بازی دهد. با این حال من، بازیکنان و کادر فنی استقلال را تحسین می‌کنم که با وجود شرایط سختی که در لیگ وجود داشته و مشکلاتی که همه از آن خبر دارند، در صدر هستیم».

یامگا به بازی با پیکان هم اشاره کرد: باید این بازی را هم با برتری پشت سربگذاریم. ما تمام بازی‌های خانگی را بردیم. اینکه بتوانیم صد در صد امتیازات بازی‌های خانگی را بگیریم، بسیار کمک‌کننده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.