مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به اقدام‌های گسترده دولت سیزدهم برای جامعه هدف این مجموعه، گفت: بیش از ۶۰۰ خانوار ایلامی دارای فرزند ۲ قلو به بالا از مستمری ماهیانه برخوردار شده اند.

بهره مندی ۶۰۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو به بالا از خدمات بهزیستی ایلام

به گزارش قدس آنلاین "حسین نورعلیوند" شامگاه سه شنبه با بیان اینکه برخی از این خدمات برای نخستین بار ارائه شده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین این اقدام ها حذف دهک درآمدی خانواده های دارای فرزند چند قلو برای برقراری مستمری بوده به طوریکه اکنون بیش از ۶۰۰ خانوار دارای فرزند ۲قلو به بالا از مستمری ماهیانه برخوردار شده اند.

وی برداشتن سقف پرداخت بیمه بازنشستگی معلولان و افزایش ۲ برابری کمک هزینه مسکن سهم بهزیستی ویژه خانواده‌های ۲ معلول به بالا را از دیگر خدمات دولت سیزدهم برای جامعه هدف برشمرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام یکی دیگر از اقدام‌های مهم را برقراری حق پرستاری و حق نگهداری در منزل معلولان و بیماران ضایعه نخاعی برای اولین بار عنوان کرد و گفت: این خدمت تاکنون برای ۴۶۴ فرد دارای معلولیت فراهم شده است.

وی برقراری مستمری تمامی خانوارهای پشت نوبت، معرفی ۲۹ هزار مددجو برای رایگان شدن تعرفه آب، برق و گاز و افزایش سه مرحله ای مستمری جامعه هدف را از دیگر خدمات اولی دولت برای جامعه هدف عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.