مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پوشش رایگان بیمه‌ای ۱۲.۵ میلیون نفر در کشور توسط این مجموعه خبر داد.

۱۲.۵ میلیون بیمه شده رایگان در کشور توسط بیمه سلامت/ اهمیت ارائه خدمات مطلوب در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی ناصحی ۶ دی ماه در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: دولت نگاهی عمیق به موضوع بیمه و حمایت از مردم دارد که این نگاه در گذشته به این شکل وجود نداشت و اکنون دهک‌های پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش قرار دارند.

وی افزود: سال گذشته ۶ میلیون نفر در قالب سه دهک پایین جامعه تحت پوشش قرار گرفتند که شش همت برای آن‌ها اعتبار هزینه شد تا از خدمات بیمه‌ای برخوردار شوند.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها اکنون به پنج دهک جامعه رسیده و این افراد به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت و صندوق‌های مختلف آن هستند که فراگیری بالایی دارد.

ناصحی با بیان اینکه خدماتی نظیر پوشش بیماری‌های خاص، ناباروری و... قبلا تحت پوشش بیمه سلامت نبود، تصریح کرد: اکنون خدمات بسیار گسترده‌ای در بیمه سلامت ارائه می‌شود و صندوق بیماران خاص، صعب العلاج و نادر نیز تشکیل شده که به‌رغم نوپا بودن این صندوق، خدمات بسیاری در آن ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با ارائه خدمات متنوع تلاش کردیم تا اسناد مالی ما نیز به روز باشد و زمانی که اسناد مالی مراکز طرف قرارداد آماده شود، پرداخت صورت می‌گیرد.

به گفته ناصحی، استان خراسان شمالی جزو استان‌هایی با تعداد افراد تحت پوشش بالا محسوب می‌شود که ارائه مطلوب خدمات در این استان اهمیت بالایی دارد.

وی تاکید کرد: حدود دو سوم جمعیت این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و تلاش می کنیم فردی بدون بیمه نماند.

وی همچنین اظهار کرد: تلاش می‌کنیم ساختمان ستادی این اداره کل در استان تا پایان سال آینده به اتمام برسد. دو ساختمان در شهرستان‌ها نیز درحال ساخت است که تلاش می‌کنیم امسال یکی از آن‌ها به اتمام برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.