سخنگوی سپاه گفت: ده‌ها سردار مثل شهید سیدرضی موسوی در ایران اسلامی برای مقابله با اسرائیل به صف هستند و این جان برکفان در مکتب کاظمی‌ها، همت‌ها و سلیمانی‌ها پرورش یافته‌اند.

سردار شریف: سرداران مخلص ایرانی برای مقابله با اسرائیل به صف شده‌اند/ سیدرضی ‌نمونه یک مجاهد کامل بود

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف‌ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب در یادواره ۳۵ شهید حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه ناحیه شهرستان آمل در روستای " کوکده" از توابع بخش مرکزی آمل با بیان اینکه امروز موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه جهانی شده است، اظهار داشت: موج جهانی نفرت علیه  رژیم صهیونیستی را شاهدیم و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه وکشتار زنان و کودکان به یک نفرت جهانی مبدل شده است.

وی با بیان اینکه دنیا متوجه ماهیت  کشتار رژیم غاصب صهیونیستی شده ‌و مردم آزادی‌خواه جهان هر روز با تجمع‌های گسترده در شهرهای دنیا فریاد همدردی دارند، افزود: رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی و جهانی پایبند نیست.

سردار شریف با بیان اینکه حمایت کامل و سرسختانه آمریکا را از جنایت بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین را شاهدیم، تصریح کرد: در دنیا وحشی‌گری که سربازان رژیم صهونیستی در غزه به راه می‌اندازند مشاهده نشده است.

وی گفت: فلسطین قبله نخست مسلمانان است و باید ماهیت پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی را بازگو کرد و اکنون بعد از گذشت سال‌ها مردم دنیا هم به ماهیت رژیم صهیونیستی آگاه شده‌اند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سازمان ملل متحد و شورای امنیت در ۸۰ روز که از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گذشته قادر نیست رژیم صهیونیستی را از بمباران به بیمارستان‌ها بازدارد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مراکز آموزشی و خانه‌های مردم بی‌دفاع دست به جنایت می‌زند و  آمریکا نیز معاهده‌ها را به نفع این رژیم وتو کرده است.

وی گفت: اسرائیل غاصب باریکه غزه را در چند سال گذشته محصور کرده و در حال سرکوب و کشتار مردم بی‌گناه این منطقه است، اما در مقابل شاهد ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین هستیم و شجاعت مردم فلسطین برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و راهبرد بازماندگان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه  سرداران مخلص ایرانی همانند شهید رضی موسوی آماده جان‌فشانی هستند، ترور سردار سید رضی موسوی از مستشاران سوریه به دست رژیم صهیونیستی محکوم کرد و افزود: شهدا ناظر بر احوالات هستند و ادامه‌دهندگان راه شهدا  لحظه و آنی از یاد و آرمان شهدا و نظام اسلامی غافل نیستند  و در دفاع از اسلام آماده فداکاری‌اند.

سردار شریف ادامه داد: نمونه کامل مجاهدان در راه خدا و اسلام شهید سیدرضی موسوی بوده که در جبهه مقاومت زحمت فراوان کشیده و در فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای مقابله با داعش جنایتکار زبانزد خاص و عام بود.

وی با تاکید بر اینکه ده‌ها سردار مثل شهید سیدرضی موسوی در ایران اسلامی برای مقابله با اسرائیل به صف هستند و این جان برکفان در مکتب کاظمی‌ها، همت‌ها و سلیمانی‌ها پرورش یافته‌اند، خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: ما را از شهادت نترسانید و با اقدام کور نمی‌توانید ما را از مسیر شهدا دور کنید.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی مشکلات در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن سعی می‌کند نقاط ضعف در کشور را برجسته کند و قدرت و پیشرفت ایران اسلامی را نادیده بگیرد؛ کشورمان در۴۵ سال گذشته ‌از گردنه‌های سخت با صلابت عبور کرده ‌و زیر سایه تحریم  ظالمانه خم نشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نهایت سوء‌استفاده را می‌کنند تا به بهانه‌های اختلاس نظام را زیرسئوال ببرند، تصریح کرد: هدفگذاری دشمن انتخابات پیش‌رو در ایران است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: یک امتحان بزرگ در اسفندماه را پیش رو داریم و این انتخابات از منظر حضور باصلابت مردم در پای صندوق اخذ رای مهم به شمار می‌آید و این حضور باعث عقب‌نشینی دشمن از اجرای نقشه  شوم در کشور می‌شود.

سردار شریف بر حضور آگاهانه مردم در پای صندوق رای تاکید کرده و این امر را موجب اقتدار نظام و انقلاب دانست و افزود: مردم برای سربلندی کشور انتخابات ۱۱ اسفند را جدی بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.