معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طی ۹ ماهه امسال، ۱۱ میلیون و ۷۳ هزار و ۸۶۲ تن کالا از کشور ترانزیت شده که ۳۷ درصد افزایش داشته است.

ترانزیت بیش از ۱۱ میلیون و ۷۳ هزار تن کالا در کشور

به گزارش قدس آنلاین شهریار افندی زاده گفت: در آذر ماه سال‌ و با عملکرد جهش‌گونه ترانزیت به میزان یک میلیون و ۶۰۷ هزار تن، رشد نقطه به نقطه ۹۳.۴۸ درصدی نسبت به آذر سال قبل ثبت شده‌است.

او افزود: در این ماه، ترانزیت جاده‌ای کالاهای نفتی و غیرنفتی به‌ترتیب با عملکرد ۵۶۰ هزار و ۲۴۴ تن و ۸۷۹ هزار و ۷۵۶ تن و ترانزیت ریلی مجموع کالاهای نفتی و غیرنفتی با عملکرد ۱۶۷ هزار تن است.

معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی  اظهار کرد: در ۹ ماه نخست امسال  ۱۱ میلیون و ۷۳ هزار و ۸۶۲ تن کالا از کشور ترانزیت شده که این میزان نسبت به‌مدت مشابه سال قبل، ۳۷ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی  طی  ۹ ماه، ترانزیت کالای نفتی و غیرنفتی به‌ترتیب با عملکرد ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۱۸۱ تن و ۷ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۶۸۱ تن، افزایش ۷۷.۲۳ و ۲۴.۱ درصدی را نسبت به ۹ ماه سال گذشته داشته است‌.

او می گوید: از این میزان  سهم حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی به‌ترتیب برابر با ۹ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۸۶۲ تن و یک میلیون و ۱۱۳ هزار تن است که در بخش‌های جاده‌ای و ریلی، به‌ترتیب رشد ۳۹.۲۷ درصدی و ۵.۳۷ درصدی نسبت به‌مدت مشابه سال قبل  داشته ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.