معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، گفت: مسیریاب‌ها برای اینکه محل کم ترافیک‌تر را به کاربران نشان دهند معابری را نشان می‌دهد که از استاندارد و ایمنی کافی برخوردار نیستند.

مسیریاب‌ها و چالش‌های ایمنی و استاندارد در ترافیک

سردار "حسین رمضانی" در ارتباط با مسیریاب های داخلی، اظهار کرد: امروزه ما شاهد حجم زیادی از تردد وسایل نقلیه در شهرها هستیم؛ پدیده ترافیک یکی از چالش‌هایی است که مردم در کلان شهرها با آن مواجه هستند و زمان زیادی را در ترافیک به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه کاربران برای رهایی از ترافیک از مسیریاب‌ها به ویژه مسیریاب‌های داخلی استفاده می کنند، گفت: امروزه فناوری به کمک حوزه مدیریت ترافیک آمده تا بتواند در صرفه جویی زمان به کاربران کمک کند و این مسیریاب‌ها یکی از فناوری‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته مسیرهای سریعتر، آسان تر و کمتر ترافیک‌تر را به مردم  نشان دهد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: ناگفته نماند که این مسیریاب‌ها حتی به پلیس در حوزه مدیریت ترافیک کمک قابل توجهی داشته‌اند.

سردار رمضانی با اشاره به چالش‌هایی که مسیریاب‌ها می‌توانند ایجاد کنند، گفت: باید اعلام کرد که مسیریاب‌ها برای اینکه محل کم ترافیک‌تر را به کاربران نشان دهند معابری را نشان می‌دهد که از استاندارد و ایمنی کافی برخوردار نیستند.

وی گفت: به همین دلیل مشکلاتی برای پلیس در حوزه رسیدگی به تصادفات ایجاد می‌شود. البته خود مردم هم مشکلاتی را در حوزه ایمنی معابر ممکن است با آن مواجه شوند.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور از مسئولان این مسیریاب‌ها تقاضا دارد هرچه سریعتر برای سیاست گذاری کلان این موضوع با پلیس راهور فراجا هماهنگی لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی گفت: انتظار ما این است که در سطح منطقه‌ای و استانی این مسیریاب‌ها برای مدیریت ترافیکی استانی با پلیس راهور استان‌ها هماهنگی لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.