اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» به همراه دومین عصر شعر و نغمه پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» ۱۴ دی‌ماه برگزار می‌شود

اختتامیه سوگواره نوحه «معجزه مادری» با هدف معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان پنچشنبه ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 این سوگواره در ۶ محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا(س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه(س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه(س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه(س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار شد که در هر به برگزیدگان هدایای نقدی ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

در مجموع ۲۹۳ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد که توسط محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند و برگزیده‌ها مشخص شدند.

در مراسم اختتامیه علاوه بر معرفی آثار برتر و تجلیل از برگزیدگان، دومین عصر شعر و نغمه با عنوان «معجزه مادری» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همچنین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سوگواره نوحه «معجزه مادری» به همت کانون نغمه‌پردازی خوشدل و با همکاری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.