اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه‌ای که به مناسبت یوم الله ۹ دی صادر کرد بر اثبات پایبندی مردم به ارزش‌های دینی تاکید کرد.

حماسه ۹ دی نشانگر پایبندی مردم به ارزش‌های دینی بود

به گزارش قدس آنلاین؛  اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: «تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی بوده که جز هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبّرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شده‌اند.

ایجاد فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد.

این حادثه عظیم و فراموش‌ناشدنی در حالی شکل گرفت که فتنه‌گران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و انگلیس تلاش می‌کردند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید سازند.

پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به ویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام راحل و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

روز ۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین ولی فرزانه انقلاب، مباهات می‌کنیم.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.