معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج اعلام کرد: ۲۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر نخست رییس جمهور به این استان جذب و محقق شد.

تحقق ۲۹۰ هزار میلیارد ریالی سفر رییس جمهور به البرز

به گزارش قدس آنلاین، یحیی رمضانی  صبح شنبه در جمع مدیران شهرستان کرج اظهار کرد: رهاورد سفر دوم رییس جمهور برای استان البرز که در آذرماه امسال انجام شد ۷۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب ۱۳۱ مصوبه بود.

وی بیان کرد: همچنین بالغ بر ۸۰۰ هزار میلیارد ریال نیز در جریان سفر دوم رییس جمهور به استان البرز تفاهم نامه سرمایه گذاری منعقد شد.

معاون استاندار البرز و فرمانده ویژه کرج یادآورشد : امروز در دولت سیزدهم با تمام مشکلات در عرصه های بین المللی ، اقتصادی و فرهنگی باید بپذیریم مشکلات به حول و قوه الهی در آستانه حل شدن است.

وی گفت: در دولت سیزدهم تلاش شبانه روزی و بی وقفه ای برای تحقق رفاه نسبی مردم در جریان انجام است.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهر کمالشهر باید به کارگاه عملیات عمرانی تبدیل شود، بیان کرد: اکنون یک هزارو میلیارد ریال پروژه در این شهر در دست اجرا است .

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی بیمارستان کمالشهر افزود: ۱۱ هزار متر زمین توسط شهرداری برای تکمیل بیمارستان کمالشهر اختصاص یافته است که تا سال آینده این طرح تکمیل و با بهترین امکانات تقدیم مردم عزیز خواهد شد.

فرماندار کرج گفت: یک هزارو ۱۰۰ میلیارد ریال در دور دوم سفر رییس جمهور برای تکمیل بیمارستان کمالشهر اختصاص یافت.

معاون استاندار البرز در ادامه بیان کرد: با مشارکت بنیاد فرهنگی و خیری نصر احداث پنج فضای آـموزشی از جمله یک هنرستان در کمالشهر احداث خواهد شد و سال آینده در اختیار دانش آموزان این مناطق قرار می گیرد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.