کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که گل اول استقلال برابر پیکان در شرایطی به ثمر رسید که پیش از آن یکی از آبی‌ها روی مدافع حریف مرتکب خطا شده بود.

عسگری: گل اول استقلال مردود بود/ داور نمره قبولی نگرفت

به گزارش قدس آنلاین حسین عسگریدر خصوص عملکرد امیر سامان سلطانی، داور دیدار استقلال و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را به طور کامل نتوانستم تماشا کنم اما این بازی چند صحنه داشت که آنها را پس از پایان بازی مرور کردم و می‌توانم درباره‌اش اظهار نظر کنم.

وی افزود: در دقیقه ۲۰ ارسال مهدی مهدی‌پور با ضربه سر آرمین سهرابیان تبدیل به گل شد اما کمک داور به درستی آفساید اعلام کرد. سه بازیکن استقلال در منطقه آفساید قرار داشتند و اگر هر کدام از آنها به توپ ضربه می‌زدند باز هم آفساید بود.

رئیس اسبق کمیته داوران اضافه کرد: زبیر نیک نفس در میانه میدان خطایی را روی بازیکن پیکان انجام داد که خطرناک بود. او برای تصاحب توپ تکل زد که در نگاه اول این تکل خطرناک و مستحق دریافت کارت قرمز می‌نمود اما مدافع استقلال در لحظه آخر حرفه‌ای‌گری کرد و پایش را کشید، این حرکت او باعث شد که از کارت قرمز فرار کند اما به طور حتم داور باید به این بازیکن کارت زرد می‌داد اما در کمال ناباوری داور خطای بازیکن پیکان را اعلام کرد!

عسگری افزود: گل اول استقلال در شرایط خطا به ثمر رسید و باید از سوی امیر سامان سلطانی مردود اعلام می‌شد. وقتی بازیکن استقلال ارسال کرد، آرمان رمضانی پیراهن مدافع پیکان را گرفت و به عبارت دیگر حتی می‌توان گفت نزدیک بود پیراهن این بازیکن را از تنش دربیاورد! مدافع پیکان به خاطر خطای مهاجم استقلال نتوانست پرش بلندی انجام دهد و توپ از سر او رد شد و به سهرابیان رسید و او گل زد. این گل مردود بود.

کارشناس داوری در پایان گفت: هر داوری که یک اشتباه کلیدی تاثیرگذار داشته باشد نمره قبولی نمی‌گیرد و با توجه به اینکه سلطانی اشتباه بزرگی را روی گل اول استقلال انجام داد نمره قبولی در این بازی دریافت نمی‌کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد مقابل پیکان به برتری ارزشمند ۲ بر صفر دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.