رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: حکم قضایی برای رفع تصرف زمین‌های دولتی در بلوار بوستان کاشان به مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع اجرا شد.

رفع تصرف ۱۱۲۰ میلیارد ریال زمین‌های ملی در کاشان

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی آراسته اظهار کرد: ارزش این زمین، ۱۱۲۰ میلیارد ریال است که به عنوان سرمایه‌های عمومی از دست متجاوزان خارج شده و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی افزود: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری و رفع تصرف از زمین‌های ملی، اولویت این اداره است که به‌طور قاطعانه پیگیری می‌کنیم تا حقوق شهروندان ضایع نشود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، تصریح کرد: شهروندان باید پیش از خرید ملک و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، استعلام‌های لازم را از مراجع قانونی بگیرند. زیرا تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضایی و تخریب بنا، آن‌ها را دچار زیان می‌کند.  

وی تأکید کرد: یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد و هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس‌کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف این نوع اراضی به شمار می‌رود.

آراسته تصریح کرد: به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرک‌های احتمالی در زمین‌های دولتی و ملی را رصد کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهیم. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.