مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای آذر ماه سال جاری تاکنون ۶۶۸ تن کالاهای پر مصرف در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان بین اقشار مختلف شهری، روستایی و عشایری

توزیع ۶۶۸ تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان از آذر ماه تاکنون

به گزارش قدس آنلاین محمد مهدی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به منظور تامین و فراوانی کالاهای اساسی بخش کشاورزی باهدف کنترل بازار و قیمتها و دسترسی اقشار مختلف به کالا های پر مصرف مانند انواع برنج ( هندی و تایلندی رده A ) و شکر، همچنان عرضه می گردد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای آذر ماه سال جاری تا کنون ۶۶۸ تن از این کالاهای پر مصرف در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان بین اقشار مختلف شهری، روستایی و عشایری در اقصی نقاط استان سیستان وبلوچستان از طریق فروشگاه های واجدالشرایط، اتحادیه هاو تعاونیها، فروشگاه های زنجیره ای و ... در بین خانوار و اصناف توزیع شده است.

وی تصریح کرد: قیمت مصرف کننده برنج هندی هرکیسه ۱۰ کیلوگرمی ۳۵۰هزار تومان و تایلندی رده( A ) ۲۵۵ هزارتومان و شکر هرکیلوگرم ۲۸ هزار تومان است.

وی گفت: با توجه به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی هم استانیها میتوانند هرگونه شکایت و پیشنهاد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ جهت بررسی و پیگیری لازم اعلام نمایند.

پایان پیام/۳۱۳۹

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.