دورهمی اهالی هنر و رسانه همزمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان پهلوان قاسم، روز یک‌شنبه واقع در زورخانه ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

دورهمی اهالی هنر و رسانه در زورخانه ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، دورهمی اهالی هنر و رسانه همزمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان پهلوان قاسم، روز یک‌شنبه واقع در زورخانه ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن، اجرای سرود ملی ایران و عرض ارادت خدمت حضرت رضا (ع)، در اولین بخش برنامه، اجرایی جذاب در میان گود زورخانه شور و اشتیاق مهمانان را برانگیخت.

جمعی از اهالی رسانه و هنر در کنار بقیه مردم علاقمند، با هر ضرب مرشد، با چشمانی مشتاق‌تر به گود زورخانه چشم می دوختند که چطور هشت مرد کوچک و بزرگ در میدان، با هر ضربی که قلب تماشاگران را می‌لرزاند، چنین پهلوانانه خودنمایی می‌کنند.

پس از اولین نقالی و روایت بخشی از زندگی سردار دل‌ها، سید حسین سیدی محفل را با شعری در مدح حضرت امیرالمومنین نورانی کرد.

پس از آن، کلیپی در باب شهادت سردار قاسم سلیمانی به نمایش گذاشته شد که گوشه‌ای از کرامات آن شهید را به نمایش گذاشت و بعد از آن، مداحی کوتاهی چشم میهمانان را با یاد ائمه تر کرد و این فصای معنوی با ابیاتی از مسعود یوسف پور درباره حضرت علی و سردار سلیمانی مزین شد.

در همین حالا و هوا، گروه سرود با سنین مختلف، سرود اسطوره ایران زمین را با غرور و افتخار سر دادند.

پس از یک اجرای پرشور و برانگیخته شدن غرور ایرانی حضار، هادی عامل، مجری و گزارشگر کشتی تلویزیون بر روی صحنه آمد و چند کلامی درمورد سردار قاسم سلیمانی سخن گفت: حاج قاسم خودش باستانی کار بود و عامل برپایی این مراسم هم توسط آستان قدس رضوی همین بوده است. ایشان شیفته کشتی بود و نتایج آن را پیگیری می‌کرد. سردار سلیمانی عاشق خدمت به کشور و نظام بود و قطعا نام و یادش از یاد رفتنی نیست. 

مجری و گزارشگر کشتی تلویزیون همچنین درباره تجربیات خود در گزارشگری گفت: من در زمان فینال مسابقات المپیک، افتخار گزارش ۷ بازی را داشتم و هنگامی که سرود ملی ایران در سالن پخش می‌شد، سرشار از غرور می‌شدم.

وی در آخر صحبت‌هایش هم از نوجوانان خواست تا از آرزوهایشان دست نکشند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند.

پس از اتمام صحبت‌های هادی عامل، با تندیسی از سردار سلیمانی از ایشان تقدیر شد.

مادر شهید علی اصغر حسینی محراب هم در مراسم حضور داشتند که از ایشان نیز در انتهای برنامه با تندیس حاج قاسم قدردانی شد.

خبرنگار: تکتم شریفی نژاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.