ساکنان بخش‌های مختلف کرانه باختری تلاش کردند همزمان با آغاز سال نو میلادی به نوعی حمایت خود را از شهروندان بی گناه نوار غزه نشان دهند.

حمایت فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری از مقاومت مردم غزه

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که جشن‌های مربوط به آغاز سال نو میلادی در قدس، جنین و شهرهای مختلف کرانه باختری در حمایت از ساکنان نوار غزه لغو شد.

همچنین ساکنان رام الله بامداد امروز در حمایت از نیروهای مقاومت در نوار غزه و ساکنان مظلوم این باریکه راهپیمایی برگزار کردند.

شهروندان فلسطینی ساکن شهر و اردوگاه جنین نیز یک راهپیمایی در حمایت از مقاومت مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

پیش از این نیز چندین بار ساکنان بخش‌های مختلف کرانه باختری حمایت خود را از رزمندگان مقاومت در نوار غزه اعلام کرده بودند. این مساله در نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته در این منطقه نمود بیشتری دارد.

همزمان با آغاز سال نو میلادی، موج حمایت‌های جهانی از فلسطین بویژه در میان شهروندان کشورهای اروپایی ادامه دارد و تظاهرات همبستگی با غزه در شهر ژنو سوئیس در آغاز سال نو میلادی و در مراسم‌های خیابانی سال نو برگزار شد و شهروندان سوئیسی پرچم فلسطین را در مراسم سال نو در دست گرفتند.

در فنلاند نیز پرچم فلسطین در جشن سال نو میلادی در شهر هلسینکی، پایتخت این کشور برافراشته شد. تظاهرات همبستگی با غزه همزمان با مراسم سال نو میلادی در فرانسه و آلمان نیز برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.