۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 951789

رئیس اتحادیه گل‌فروشان و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مشهد گفت: در سال‌جاری قیمت گل نسبت به سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده که برخلاف سایر اصناف، این افزایش قابل پیش‌بینی و کنترل‌شده بوده است.

قیمت گل ۱۵ درصد افزایش یافته است

به گزارش قدس خراسان، محمد رضائی مزینانی در خصوص وضعیت بازار گل در آستانه "روز مادر"، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار گل خوب بوده و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی در آستانه روز مادر داشته باشیم.

رئیس اتحادیه گل‌فروشان و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مشهد در رابطه با قیمت انواع گل، افزود: در سال‌جاری قیمت گل نسبت به سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده که برخلاف سایر اصناف، این افزایش قیمت قابل پیش‌بینی و کنترل‌شده بوده است.

وی در خصوص روند افزایشی قیمت گل در سه ماه پایانی سال، گفت: این افزایش به استقبال مردم، شرایط آب و هوایی و برخی مسائل غیرقابل پیش‌بینی بستگی دارد؛ تفاوت قیمتی زیادی تا پایان سال در بازار گل شاهد نخواهیم بود.

مزینانی ادامه داد: با توجه به این‌که پیش‌بینی‌های لازم در عرصه تولید انجام و میزان تولید گل به اندازه کافی بوده، قیمت‌ها نیز به‌طور مناسبی افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه گل‌فروشان و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر گل‌فروشان آماده می‌شوند تا گل و لوازم موردنیاز برای آماده‌سازی سفارش‌ها را برای استقبال شهروندان در آستانه روز مادر تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.