ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۴۱ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

۴۱ نظامی در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته غزه زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی آمار زخمی‌های ۲۴ ساعت گذشته خود در جنگ علیه نوار غزه را بیان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ نظامی صهیونیست در نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از آغاز حمله به غزه تاکنون ۲۲۳۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که در این میان ۳۵۵ نظامی صهیونیست دچار جراحت شدید شده‌اند.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از خانواده‌های صهیونیست مقیم شهرک صهیونیستی بئیری اعلام کرده که یکی از اعضای این خانواده در روز هفتم اکتبر کشته شده است. این در حالی است که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد این فرد صهیونیست در غزه و در اسارت نیروهای مقاومت فلسطین است.

کمی پیش‌تر نیز ارتش رژیم صهیونیستی به افزایش تلفات عناصر نظامی خود در جنگ غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی اذعان کرده بود. بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۹ تن از عناصر این رژیم بر اثر آتش نیروهای خودی در درگیری‌های نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند. ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی با اذعان به کشته‌های جدید در غزه اعلام کرد که تعداد کشته‌شدگان ارتش از آغاز جنگ غزه به ۴۹۱ نفر و تعداد کشته‌شدگان از آغاز حمله زمینی به ۱۵۸ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.