سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در پی انحراف از مسیر یک دستگاه تریلر حمل بنزین و برخورد آن با خودروی پراید در محور مشهد - نیشابور، یک نفر کشته و ۳ تن زخمی شدند.

برخورد تریلر با یک دستگاه پراید در محور نیشابور یک کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، ابوالفضل اسدی اظهار کرد: امشب در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ یک تیم از نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی و تیمی از آتش‌نشانان ایستگاه شهید درودی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، با اشاره به اینکه حادثه در کیلومتر ۵ جاده مشهد به نیشابور و بعد از پلیس راه رخ داد، افزود: در جریان این سانحه تریلر حمل بنزین که از مشهد به سمت نیشابور در حال حرکت بوده از جاده منحرف و به سمت مخالف رفت.

وی ادامه داد: پس از ورود تریلر به مسیر مخالف یک دستگاه پراید با ۴ سرنشین که به سمت مشهد در حال تردد بود، به زیر تریلر رفته و به شدت با آن برخورد کرد.

اسدی عنوان کرد: با رسیدن تیم نجات ایستگاه شهید صدیقی بلافاصله با استفاده از ابزار مخصوص و ست هیدرولیک راننده پراید را که خانمی حدودا ۴۰ ساله و به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود را از داخل خودرو خارج کردند.

وی با بیان این مطلب که نشت بنزین از تریلر و ریختن آن بر روی خودرو پراید کار تیم نجات را بسیار سخت و دشوار کرده بود، تصریح کرد: عملیات بدون مشکل انجام شد و آتش نشانان ایستگاه شهید درودی نیز همزمان عملیات احتیاط حریق را انجام و محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.