فرمانده فراجا با بیان اینکه احساس امنیت در تهران رو به افزایش است،گفت: در راستای واکنش سریع و افزایش توان عملیاتی پلیس پایتخت، یک هزار دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان این پلیس افزوده شد.

سردار رادان: احساس امنیت در تهران رو به افزایش است

به گزارش قدس آنلاین،  سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در صبحگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: اقدامات خوب پلیس در مقابله با ناامنی ها و اراذل و اوباش و چیزهایی که می تواند امنیت مردم را مخدوش کند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تلاش ها و اقدامات خوب پلیس پایتخت موجب شده است که در راستای چابکی، امکانات و تجهیزات این پلیس برای مقابله با تهدیدات را افزایش دهیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه استفاده از موتورسیکلت در راستای چابکی پلیس مهم است، گفت: امروز یک هزار دستگاه موتور سیکلت به سازمان تحرکی پلیس تهران اضافه و این مهم با کمک خیران و رییس پلیس تهران بزرگ انجام شد.

وی افزود: تلاش می کنیم که روز به روز امکانات پلیس را افزایش و توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم؛ آن هوشمندی که ناظر بر امکانات و البته نیروی انسانی باهوش برای استفاده از آن باشد.

رادان خطاب به ماموران پلیس ادامه داد: حرکت در مسیر هوشمندسازی در تهران بزرگ با دستان شما انجام می شود.

وی یادآور شد: انتظار و توقع ما این است که در طرح های جدید، پلیس بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل کند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم گفت: اخبار عملیات مختلف شبانه روز ما به دست شما می رسد و کارکنان با روحیه و اقتدار در حال انجام وظیفه هستند اما اگر چه که شما گفتید کار را باید مردم ببینند و باید احساس امنیت کنند اما آمارها نشان می دهد که وضعیت امنیت تهران بهتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.