کتاب دفاع از «حضرت فاطمه زهرا(س)» اثر سیدعمران موسوی گرمارودی که در سال ۱۳۹۹ در ۳ جلد به چاپ رسیده امروز با حضور نویسنده اثر در مشهد خوانش و رونمایی شد.

کتاب «دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س)»رونمایی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، در آئین رونمایی از کتاب «دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س)» ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارکرد: شعر یکی از ابزارهای مهم توسعه اسلام است، بدون شک اگر معارف اهل بیت(ع) با بیانی منظوم ارائه شود، بسیاری از زیبایی‌های کلام اهل بیت(ع) به خوبی به نسل نوجوان و جوان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت محافل ادبی در کتابخانه‌های عمومی، افزود: معتقدم اگر به دنبال معرفی موثر اهل بیت(ع) به جامعه و به ویژه نسل جوان هستیم، باید به محافل ادبی که با حضور نویسندگان با تجربه و نوقلم در حال فعالیت هستند، توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خطاب به شاعران آئینی، بیان کرد: قاطعانه می‌گویم اهل بیت(ع) زیر دین کسی نمی‌مانند؛ لذا هر خدمتی به ایشان شود قطعا آن فرد پاسخی مناسب دریافت خواهد کرد.

کتاب دفاع از «حضرت فاطمه زهرا(س)» اثر سیدعمران موسوی گرمارودی در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات دلیل ما استان تهران در ۳ جلد به چاپ رسیده است.جلد اول کتاب «دفاع از حضرت فاطمه زهرا(س)» ۱۰ روایت، جلد دوم، یک ماجرا با محوریتشان صدور تسبیحات حضرت فاطمه(س) و جلد سوم، ۹ روایت قصه گونه با محوریت کیفیت رفتار و معاشرت ایشان با حضرت علی (ع) است. مخاطب اصلی این کتاب نویسندگان، شاعران، دانشمندان و دغدغه‌مندانی هستند که دستی در آتش ادب و نشر آموزه های اسلامی و الهی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.