معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر اظهار داشت: نیمه اول دی ماه سال جاری نتایج استخدامی پارس‌جنوبی اعلام خواهد شد.

نتایج آزمون استخدامی پارس‌جنوبی چه زمانی اعلام می شود؟

به گزارش  قدس آنلاین، خرداد ماه امسال بود که مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از جذب ۸۵۷ نفر از بومیان استان بوشهر در پالایشگاه های گاز پارس جنوبی خبر داد که آزمون استخدامی پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی در تاریخ ۳۱ شهریورماه با حضور بیش از ۳ هزار داوطلب در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

آزمون پُرشائبه

در ماه‌های گذشته آماری غیررسمی از نتایج این آزمون در فضای مجازی منتشر شد که باعث واکنش تند کاربران مجازی در استان بوشهر شد. «قبولی ۱۵ نفر در آزمون شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی!»

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر نیز در نشست رسانه‌ای با خبرنگاران اظهار کرد: سال‌ها بود که سهم جذب ۵۰ درصد نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز رها شده بود و هر مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی جداگانه آزمون‌ها را در تهران برگزار می‌کردند و نیروهای مورد نظر خود را استخدام می‌کردند.

وی افزود: امسال بر اساس مصوبات دولت چهار آزمون نفت و گاز در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اجرایی شد که در آخرین آزمون که ۳۱ شهریور برگزار شد، جذب ۸۵۷ مهندس بومی در پالایشگاه های گاز بود اما متاسفانه از سه هزار و ۱۰۰ نفر شرکت کننده، فقط ۱۵ نفر نمره قبولی را کسب کردند.

آزمون مجدد برگزار می‌شود 

در این رابطه مصدق کشاورزی، مدیرکل اداره کار استان بوشهر اظهار کرد: براساس اعلام وزارت نفت اگر حتی عدد به حد نصاب هم نرسد آزمون مجدد برگزار و از مردم بومی استان استفاده خواهد شد. 

کشاورزی در خصوص ادعاهای مطرح شده اظهار کرد: همه‌ شکایات و انتقادات در کمیته مربوط به این آزمون که با ریاست معاون استاندار برگزار می‌شود بررسی خواهد شد.

اعلام نتایج تا پایان این هفته

حالا پس از طولانی شدن مدت زمان اعلام نتایج  اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بدون پاسخ به سوالات دیگر در یک جمله اظهار داشت: تا آخر این هفته ان شالله نتایج اعلام خواهد شد. 

نبود هماهنگی دستگاه‌ها و طولانی‌ شدن اعلام نتایج موجبات عدم اطمینان جوانان استان به نتایج و ناامیدی آنان را در آستانه‌ی انتخابات اسفندماه را فراهم آورد. 

امیدواریم با اعلام نتایج عادلانه از سوی استانداری بوشهر تا پایان هفته جاری به شایعات این آزمون پایان پر حاشیه پایان یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.