معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری برخط حراج خرده فروشی در ۱۰ استان کشور به صورت همزمان از امروز پنجشنبه ۱۴ دی ماه خبر داد.

حراج همزمان خرده فروشی اموال تملیکی در ۱۰ استان از روز پنجشنبه

به گزارش قدس آنلاین، سعید غلامی باغی اظهار داشت: این حراج در استان های تهران، فارس، البرز، قزوین، خوزستان، یزد، گیلان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و قم آغاز شده است.

وی ادامه داد: این اقلام کالایی شامل لوازم خانگی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف، سرمایشی، گرمایشی و غیره است.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تعداد حراج های خرده فروشی به ۹۰ مرحله رسید، گفت: متقاضیان جهت شرکت در حراج ها و مشاهده کالاها می توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پنجره هوشمند دولت مراجعه کنند.

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان جهت ارائه پیشنهادها از روز شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۸ صبح تا روز سه شنبه ۱۹ دی ماه اقدام کنند.

غلامی باغی با اشاره به اینکه حراج خرده فروشی در جهت تامین نیاز خانوارهاست گفت: همه فرایندهای سامانه از قبیل ثبت نام، ورود و مشاهده دسته بندی کالاها رایگان است همچنین ارائه پیشنهاد و آسان بودن مراحل خرید برخط از مهمترین ویژگی های این حراج هاست.

وی خاطر نشان کرد: شرکت در تمامی‌ حراج‌های خرده فروشی برخط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای عموم مردم و کارمندان دولت آزاد است و علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به قسمت حراج خرده فروشی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.