معاون اول رییس جمهور گفت: به طور قطع تروریست‌ها و حامیانشان منتظر یک برخورد سنگین و سخت توسط سربازان خود شهید سلیمانی باشند که انجام خواهند داد.

مخبر: تروریست‌ها  منتظر برخورد سخت باشند

به گزارش قدس آنلاین،  مخبر روز پنجشنبه در جریان عیادت از مجروحان انفجارهای تروریستی کرمان در بیمارستان شهید باهنر افزد: این حادثه تروریستی یک حرکت مذبوحانه از سر استیصال و به دلیل ضربات سنگینی است که به هیمنه‌شان خورده و از مردم تقاص می گیرند.

وی افزود: اینها (دشمنان و استکبار) هم در غزه به جای مبارزه در میدان به جان زن و بچه مردم افتادند و هم اینجا (کرمان در سالگرد شهید سلیمانی) به جان مردم افتاده اند زیرا دشمنی آنان با مردم است.

مخبر گفت: از اول انقلاب اصل دشمنی استکبار با مردم بوده چون سنگین ترین ضربه از مردم جمهوری اسلامی خورده و این وضعیت ادامه دارد.

بسیج کشور برای کرمان

وی درباره رسیدگی به مجروحان حادثه نیز گفت: از لحظه اول حادثه رییس جمهور همه کشور را بسیج کرد؛ وزیر بهداشت تیم های مجهز و پزشک کافی با خود آورد،گرچه انصافا در بیمارستان های کرمان، کادر پزشکی و پرستاری، بسیار خوب عمل کردند و تجهیزات نیز مناسب است.

مخبر گفت: هیچ بیماری ندیدم که شکایتی از رسیدگی داشته باشد؛ کادر درمان بسیار خوب عمل کرد هم در انتقال مجروحان به مراکز درمانی و هم رسیدگی های بعد از انتقال که امیدواریم با توکل به خدا و روح مقدس فاطمه زهرا زودتر شفا یابند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.