مراکز علوم دینی، علما و امامان جمعه اهل سنت در خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ها و پیام های جداگانه حملات و انفجارهای تروریستی دیروز کرمان را محکوم کردند.

علمای اهل سنت خراسان رضوی انفجارهای تروریستی کرمان را محکوم کردند

به گزارش قدس خراسان، امام جمعه اهل سنت باخرز در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان بی گناه و مظلوم در حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه اندوه بار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست های مزدور، قلب ها را متالم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

خلیل شیخ احمدی افزود: بدون تردید چنین حرکت های شقاوت آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدار و ناامیدی از مقابله‌ رو در رو با فرزندان غیور ملت ایران است.

امام جمعه و ‌مدیر حوزه علمیه احمدیه تربت‌جام نیز گفت: بدون شک چنین حرکات مذبوحانه و شرورانه درحق مردم بی پناه نمی تواند در اراده این ملت برای نابودی آمریکا و رژیم اسرائیل خللی وارد کند بلکه انسجام و همراهی بیشتر به وجود خواهد آمد.

"شرف الدین جامی الاحمدی حاجی قاضی" ضمن تسلیت این مصیبت به محضر مقام معظم رهبری و مردم و خانواده محترم شهدا افزود: از مسوولان محترم تقاضا می نمائیم تا هرچه سریعتر مسببین این عمل ننگین را شناسایی ومجازات کنند.

مولوی غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد نیز گفت: بنده این واقعۀ تروریستی را به شدت محکوم کرده، برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسالت دارم.

مدیریت مدرسه علمیه "امام ابوحنیفه" کاریز و مدرسین این مرکز نیز در بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین، صبر و اجر برای بازماندگان را از بارگاه خداوند مسالت نمودند

امام جمعه اهل سنت روستای "سمنگان" تایباد نیز حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و گفت: آنانی که منافع سیاسی و پلیدشان با به شهادت رساندن انسان های بی گناه تامین می شود خوی ددمنشانه خود را نشان دادند.

مولوی علی رضا یعقوبی افزود: اینجانب جنایت تروریستی در کرمان که موجب شهادت انسان هایی شد که در سالروز شهادت سردار دلها به سوگ نشسته بودند را محکوم کرده، برای شهدای این فاجعه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسالت دارم.

همچنین "خواجه صدرالدین احراری" امام‌جمعه اهل سنت خواف در پیامی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسالت نمود و به بازماندگان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

"حبیب الرحمن مطهری" مدیر حوزه علمیه احناف خواف نیز گفت: از شنیدن خبرحادثه‌ تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان شد بسیار متأثر شدم، این حادثه‌ اسفناک را محکوم کرده برای شهدا رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر را از ایزد منان خواهانم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.