معاون اول رییس جمهور، با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام شهیدان، در جمع زائران سردار حاج قاسم سلیمانی حاضر شد و با آنان به گفت و گو پرداخت.

حضور معاون اول رییس‌جمهور در گلزار شهدای کرمان

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون اول رییس‌جمهور صبح امروز به دنبال حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان وارد این شهر شد و پس از عیادت مجروحان این حادثه در گلزار شهدا حضور یافت.

بسیاری از شهروندان حاضر در گلزار شهدا با مشاهده معاون اول رییس جمهور دور وی جمع شدند و بر تلاش برای انتقام و مجازات تروریست ها تاکید کردند.

حال و هوای گلزار شهدای کرمان یک روز پس از انفجارهای تروریستی، همچنان شلوغ و پرشور است و بسیاری از شهروندان آمده اند که نشان دهند چنین اقدامات تروریستی نمی تواند در اراده آنان خللی ایجاد کند.

دشمنان کوردل عصر روز گذشته(چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم در میان جمعیتی که برای کمک به مجروحان در محل حضور یافته بودند منفجر شد؛ انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

شمار شهیدان این حادثه تروریستی ۸۴ نفر و تعداد مجروحان ۲۸۴ نفر اعلام شده که تا ظهر امروز ۱۸۰ نفر آنان در بیمارستان ها بستری و تحت درمان هستند.

امروز در سراسر ایران اسلامی عزای عمومی است و در استان کرمان به مدت سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز دیشب به منظور بررسی حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان به این شهر سفر کرد و صبح امروز ابتدا به عیادت مجروحان در چند بیمارستان رفت و سپس از خانواده چند تن از شهدای این حادثه تروریستی دلجویی کرد.

وزیر بهداشت، فرماندهان سپاه و فراجا و فرمانده سپاه قدس نیز تاکنون در کرمان حضور یافته اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.