استاندار خراسان رضوی گفت: گردشگری سلامت و زائر درمانی اعتبار قابل توجهی را برای پیشبرد برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد می‌کند و گسترش آن مورد تاکید است.

تاکید استاندار خراسان رضوی بر توسعه گردشگری سلامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه با حضور در ساختمان قریشی و در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارکرد: در این زمینه با برنامه ریزی های منسجم باید نیازهای این دانشگاه به استانداری اعلام شود.

وی بیان کرد: مولدسازی یکی از منابع مهم و زودبازده برای تامین مالی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
استاندار خراسان رضوی همچنین بر آموزش به عنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد و گفت: توسعه این بخش می‌تواند منابعی را در اختیار دانشگاه قرار دهد.

وی ادامه داد: بهداشت و درمان از اولویت‌های راهبردی برنامه‌های خراسان رضوی است، لذا اعتبارات ملی در این زمینه باید به طور کامل جذب و هزینه شود.

نظری با بیان اینکه بهداشت و درمان، هدف و زمینه ساز اهداف کلان نظام و دولت است خطاب به مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: گزارش‌ها و برنامه‌های اعلام شده پیش‌برنده و مطلوب است و برای حمایت و پیگیری آنها آمادگی کامل داریم.

وی اظهار کرد: نیازهای ضروری را به صورت مکتوب اعلام کنید تا در صورت نتیجه نگرفتن پیگیری‌های شما در سطح ملی، حمایت‌های لازم را انجام دهیم و در تعامل با مسوولان بتوانیم برنامه‌های استانی را به اهداف مشخص شده برسانیم.

استاندار خراسان رضوی حضور در جمع رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی را نشان دهنده میزان اهمیت و حساسیت مجموعه استان به این امر حیاتی دانست و گفت: تلاش ما صرفاً برای حفظ وضع موجود نیست بلکه به دنبال جبران عقب ماندگی‌ها نیز هستیم، تا زمینه جهش در این حوزه فراهم شود.

در این نشست، دکتر محمود شبستری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با قدردانی از حضور استاندار در جمع مدیران این دانشگاه به همراه معاونان، طرح ها و برنامه‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان را تبیین و تشریح کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.