کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا گفت: شرایط بحرانی که رژیم صهیونیستی به آن گرفتار شده، مقامات این رژیم را مجبور به اقدامات شتابزده و کور تروریستی کرده که این خود نشان از نگرانی و استیصال آنهاست.

شرایط بحرانی رژیم صهیونیستی، آنان را مجبور به اقدامات شتابزده و کور تروریستی کرده‌است

به گزارش قدس آنلاین حسن هانی زاده در خصوص اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: با توجه به گذشت ۹۰ روز از عملیات تاریخی و پیچیده طوفان الاقصی و ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق یک پیروزی سریع، به نظر می‌رسد که با توجه به تجربه‌ای که از عملکرد و رفتار این رژیم وجود دارد آنها پس از هر بُن بست سیاسی، نظامی و امنیتی به سمت ترورهای کور و عملیات‌های تروریستی حرکت می‌کنند.

وی گفت: در طول ۹۰ روز گذشته رژیم صهیونیستی به شدت در تنگنای سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی قرار داشت که این نیز به دلیل انسجام و هماهنگی بالایی است که میان جبهه مقاومت و نیروهای عمل کننده در اراضی اشغالی وجود دارد. همچنین افزایش فشارهای داخلی بر رژیم نیز بیانگر این است که این «رژیم صهیونیستی در چرخه سقوط قرار گرفته است».

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: برآیند گزارش‌ها نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی «روزانه یک میلیارد دلار خسارت» ناشی از توقف حرکت اقتصادی، توقف کارخانه‌ها، فراخوان نیروهای ذخیره ارتش و مواردی از این دست را تحمل می‌کند که بیانگر وضعیت شکننده اقتصادی این رژیم است.

هانی زاده بیان کرد: شرایط بحرانی که رژیم صهیونیستی به آن گرفتار شده «مقامات این رژیم را مجبور به اقدامات شتابزده و کور تروریستی کرده است» که نشان از نگرانی و استیصال آنها از وضعیت فعلی و آینده این رژیم است. ترور «شهید سید رضی» در سوریه، ترور «شهید صالح العاروری» در حومه بیروت و حمله تروریستی به راهپیمایان مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان نشان می‌دهد که این رژیم به بُن‌بست کامل رسیده و تلاش می‌کند شطرنج عملیاتی غزه را به هم بریزد و «ایران را وادار به یک عکس‌العمل شتاب زده کند».

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خودشان تاکید بر این داشتند که انتقام سختی از عاملان و حامیان اقدام تروریستی کرمان گرفته خواهد شد، افزود: بر همین اساس جبهه مقاومت در حال حرکت به سمت تعریف یک ساز و کار مهم و راهبردی برای فشار بر رژیم صهیونیستی و «انتقام خون شهدای فلسطینی و ایرانی» هستند.

این کارشناس غرب آسیا با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی هم دیر یا زود تاوان اقدام تروریستی خود را خواهد داد»، گفت: به نظر می‌رسد که محور مقاومت بدون شتاب زدگی، با برنامه‌ریزی، انسجام و رایزنی تلاش می کند مانع استمرار اقدامات و عملیات‌های تروریستی تل آویو شود.

هانی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل از هر فرصتی جهت ترور شخصیت‌های فرماندهان مقاومت و عملیات‌های تروریستی کور استفاده خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.